Translate

среда, 25 марта 2015 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені розібратись з такими питаннями:
як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні та як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів, навіть самих слабких.

Сьогодні я дізналась, що перехід до процесу навчання, який будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів  і я, як вчитель маю працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості. А учні в, свою чергу,  мають бути активним у власному навчанні та буди зацікавлені в одержанні оцінки, навіть, якщо будуть працювати з шаблоном створення презентації.

Мені знадобиться у майбутньому при створенні проектів знання як правильно заповнити план вивчення теми та поетапно його оформити.

Комментариев нет:

Отправить комментарий